"..Pronto.." direbbe Meucci.. ..Lo diciamo decine di volte al giorno dimenticando che si fa così solamente nel tentativo di ripetere quel primo gesto innovativo; una piccola novità che inizia a funzionare..

venerdì 25 novembre 2011

..my bloody naïvety..:
Thinking that a clear blue sky provides better mean of communication with God..

HEY YOU!! BOSS!! UP THERE!! C-A-N -- Y-O-U -- H-E-A-R -- M-E --?-?-?
..Should I take it as a fucking sign!?
Indeed I need to fix my relationship with destiny and sign perception..

Good God..

lunedì 7 novembre 2011

I promise on my honour to STOP eating expired meats and testing this way, my gut's strenght! (hold fast you strong one! let me pass this morning..!!)
Un'altra sera a casa a masticare noia e surgelati

La tv vomitava vacui colori, la luce dei pensieri è spenta

Programmerò il mio umore artificialmente e scriverò

un saggio su come perdere tempo

senza sprecare nemmeno un minuto.

Vieni a farmi compagnia fiamma di carta,

perditi con me nel labirinto di un monolocale

a coltivare il miraggio di stare con i piedi per terra

sopra il pavimento di un quinto piano condominiale


E non so come ma arriverò puntuale.

Mi manca un kilo di faccia integrale e due etti ci comprensione

e un cartone d' amore a lunga conservazione

non rimane che fare la spesa

Continuare a pagare

per quello che voglio e quello che non ho ancora


E non so dove ma arriverò puntuale


Oh che vasta scelta

mi si presenta

che sceglierò

ma voglio di più

per riempire la cesta

Che sceglierò

Vorrei essere io una volta

scelto


"Sai di vivere una vita che è contronatura, dove un giorno è per la notte

dove la paura va scacciata via in un attimo, in un gesto attento di quell'anima un pò

scura che ti porti

dentro. O forse è naturale inseguire il destino, perder l'innocenza per sentirsi

bambino e dalle facce appese alle circostanze fai uun sorriso beffardo e non ti accorgi

neanche"


"...Di spalle o col viso rivolto alla mia ermeticità gravità,

so di aver dio dentro, ma non è nient'altro che un piacevole stupro,

un fulmine, un fulmine dentro la schiena!

mercoledì 2 novembre 2011

-Opening a cyberspace summit in London, the Foreign Secretary said: "Behaviour that is unacceptable offline is also unacceptable online, whether it is carried out by individuals or by governments. (..)-

Does it mean I should start working and stop blogging today!? ;)
Straightening my shoulders at my view on shop windows...

I'm not showing any weight on my back today!

How many days to Christmas anyway!? I'm craving for snow, ginger bread, hot chocolate and.. more snow!

(..keep planning evil plans in my rumbling stomach..)

martedì 1 novembre 2011

A) -..You haven't done anything all day for 2 days in a row..!-
B) -..do I look bothered?-
..nothing in sight down here..!
Had a flash this morning while showering, about when dreaming a good job was a nice dream and I felt that I had all the time of my life.. I couldn't help having extra cigarette on my way to the tube!

Now I would rather wear a pair of wellies and get lost in Richmond Park.. Something like: -if I won't come back alive.. It's been nice to know you..-

Tapping my knees, sipping coffee, regardless of my Office Responsibilities, bring back those dreams to life again for a tiny while..

-my colleague wants to know why the hell should I want to be a journalist?-
-I lift my newspaper and pretend deafness-

..sorry, I'm dreaming my 500 words article..